Дискусії в регламетному комітеті актуалізували важливу тему: як має працювати механізм відповідальності за життя не по доходам?
По закону має бути так:
- 100 тисяч посадовців, які займають особливо відповідальне становище, здали перші електронні декларації до 30.10.2016.
- НАЗК підготувала програмний модуль арифметично-логічного контролю, який звів дані декларацій з даними ДФС, реєстрів нерухомості і автомобілів тощо.
- У орієнтовно 2% декларантів знайдені неточності і неспівпадіння, а у орієнтовно 0,2% - значні неспівпадіння, на мільйони до прикладу.
- По цим декларантам проводиться посилена перевірка, їм пропонують подати пояснення причин цих неспівпадінь. Половина надає логічні і документальні пояснення.
- По решті - передаються від НАЗК справи до НАБУ, і ті порушують кримінальні провадження. Якщо там попаде пару лепутатів - на них САП подає запити про дозвіл на притягнення до відповідальності до ВРУ, з усіма документами. Дозвіл дадуть, копайте далі.
Як у нас насправді?
- Десь на Банковій вирішують, кого треба «покошмарити».
«Смотрящий» передає відповідні списки в НАЗК.
НАЗК відповідно модуль автоматичної перевірки завалило і створювати не збирається.
- Починать повні перевірки лише тих, на кого потрібно. Ще до закінчення перевірок - по максимуму все це піарять.
ГПУ по тому ж списку порушує провадження на неугодних. До списку додає ще тих, кого замовили на комерційних основах.
- Із списку є кілька депутатів - ОК, на них приносять подання до ВРУ, без доказів.
- Все це супроводжується піар-кампанією «Давайте знімемо недоторканість з усіх депутатів і подивимося що там під нею», кампаня супроводжуєтьяс медіа-підтримкою лояльних хомячків.
Судові перспективи справ і порушення підслідності взагалі всім пофіг. Термін давності по несплаті податків - нецікаво, нам кодекс не указ. Суцільний срач і пафос.

Подписывайся на рассылку новостей Страны в Viber. Узнавай первым самые важные и интересные новости!