ДЕНЬ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГАНЬБИ
28 червня 1996 ми, депутати 2-го скликання, ухвалили Конституцію України.
Зараз це – революційний документ, який гарантує українцям громадянські та соціальні права. І проголошує незалежну, правову, демократичну і соціальну державу, встановлює власність українського народу на землю та її надра.
Ці конституційні положення стають на перешкоді транснаціональному та національному компрадорському капіталу, який хоче й далі проводити ринкові «реформи». Тобто, привласнити багатства України та експлуатувати працю українців, позбавивши нас людських прав.
Конституція говорить, що визначати, чи відповідають Конституції акти державних органів, має Конституційний суд. Тобто, КСУ має захищати наші права.
Конституційний суд, як і вся українська судова система, не є незалежним. На суди чинять тиск наші владоможці, олігархи та суб’єкти зовнішнього управління. Ультраправі та нацистські парамілітарні угруповання вриваються у судові засідання та погрожують суддям.
Проте, у деяких випадках, українські суди і Конституційний суд, звертаючись до Конституції, скасовують неправові акти влади. Таким чином ще частково зберігається незалежність українського правосуддя.
Знищення або «переформатування» КСУ означатиме те, що конституційне правосуддя буде цілком і повністю підпорядковане навіть не стільки президентові, скільки через нього «вашингтонському обкомові» та великому компрадорському капіталові.
Нещодавні рішення КСУ вказали на неконституційність утворення та наділення повноваженнями «антикорупційних» органів – НАБУ, НАЗК.
Але ці органи створені і наділені повноваженнями справді неконституційно.
Їхньою функцією насправді була не боротьба з корупцією, про що свідчать «результати» їх діяльності (Свинарчуки, Омелян, Порошенко до відповідальності жодним чином не притягнуті), боротьба між собою, те, що НАБУ очолює визнаний судом корупціонер.
Їхньою функцією є бути інструментом зовнішнього керування українською політикою.
Інакше не має сенсу створювати нові антикорупційні органи на додачу існуючим ГПУ, СБУ, МВС, ДФС etc.
Ці існуючі органи не боряться з корупцією! Але новостворені не те що не боряться. Вони відгороджують «правильних» корупціонерів. І «садять на гачок» тих, кого треба.
Але справа навіть не в суті рішень КСУ.
Справа в тому, що якщо суд ухвалює «неправильне» рішення, суддів звільняють, а суди ліквідовують.
Посольство США дозволяє собі в Україні викликати міністрів охорони здоров’я України і зробити заяву про закупівлю вакцини в Україною. Викликати міністра культури України і говорити, що необхідно ухвалити закон про медіа, який викликав обурення української медіа-спільноти.
Представники Євросоюзу дозволяють собі ультимативно, як білий сахіб до туземців, вимагати скасування вивезення лісу з України. Чи вимагати «забути» про закон про локалізацію, який би надавав підтримку українському машинобудуванню.
Після рішення Конституційного суду України тимчасова повірена у справах США в Україні одразу ж відвідала голову КСУ. А президент України Зеленський негайно зібрав Раду нацбезпеки.
І вніс до Ради законопроект, кожен пункт якого перекреслює Конституцію України. Законопроект про скасування рішення КСУ та звільнення усіх його членів.
Цей законопроект – документ про ліквідацію незалежної правової держави Україна.
Щойно голова Офісу президента звітував перед іноземними послами, як вищі посадові особи України ігнорують рішення українського суду в інтересах західних господарів.
Вчора справді був день національної ганьби.
Ще ніколи за 30 років з часу проголошення Акту проголошення незалежності Україна не була настільки залежною.
Нам може не подобатись персональний склад КСУ або зміст рішень, які він ухвалює. Мені теж вони не подобаються.
Але ми, ті, хто добився незалежності 91-го року, мусимо захистити її саме зараз.
На вулицях.
У соцмережах.
Об’єднуючись в осередки опору як зовнішнім управлінцям, так і внутрішнім колаборантам.

Подпишитесь на телеграм-канал Политика Страны, чтобы получать ясную, понятную и быструю аналитику по политическим событиям в Украине.