З одного боку, не можна обмежувати права депутатів у законодавчій роботі, адже саме законодавча функція є тим, заради чого їз делегують.
З іншого боку, тисячі поправок до законопроекту - це діагноз. Діагноз, що потребує лікування. Хірургічного.
Маю наступний варіант. Депутат має особисто виконувати свої обов'язки, адже саме він має персональний мандат на це. У нас це нердноразово підтверджувалося у різних нормативно-правових актах, але усі зосереджені лише на аспекті персонального голосування. Але законодавчий процес - не менш важливий момент дкпутатської роботи.
Чи пишуть поправки депутати особисто? Чи знають взагалі, що вони "подали". Маю великі сумніви, що автори кількох тисяч поправок справді знають. Тож чи не можна вважати це неперсональним виконанням своїх обов'язків.
Як на мене, давно треба закріпити жорстку відповідальність за те, що депутат не виконує особисто свої функції. Не лише у питанні особистого голосування, але й у аспекті законодавчого процесу. Оскільки депутат бере через свої законодавчі ініціативи відповідальність на себе, спираючись на наданий народом мандат, то він має щонайменше розбирайтеся у тому, що подав.
Візьміть правки. Візьміть депутатів. Дослідіть факт обізнаності їх у власних правках. Притягніть необізнаних до відповідальності.

Подпишитесь на телеграм-канал Политика Страны, чтобы получать ясную, понятную и быструю аналитику по политическим событиям в Украине.