До питання про комітети ВРУ
Складається враження, що кількість Комітетів в парламентів нового скликання знову ж таки береться виходячи не з функціональної доцільності, а наявності кадрів в партії влади та політичного балансу груп впливу в новій команді. І це погано.
Адже не важливо скільки буде комітетів - 22, 27, 7 чи 135 - усі ці цифри "зі стелі".
Визначення кількості комітетів має бути частиною більш широкої функціональної реформи управління й прив’язуватися до кількості міністерств в Уряді (який відповідальний перед парламентом) + комітет з Регламенту + комітет з парламентського контролю.
Виходячи з цієї логіки у парламенті який уде малоб бути 19 комітетів (за кількість міністерств) + комітет з Регламенту.
Тому архітектуру комітетів потрібно презентувати разом з архітектурою Уряду, а сама реформа має виходити з функціонального принципу: під функцію державного управління ми шукаємо людей, а не під людей функції...
Інакше ми постійно плодимо чиновників (їх в 10 разів більше ніж в 1994-му), дублюємо повноваження, боремося з корупцією, а не корупціонерами, а в цій мутній воді деградує державне управління. 

Подписывайся на рассылку новостей Страны в Facebook. Узнавай первым самые важные и интересные новости!