Все, що потрібно знати про реформи та курс в ЄС з НАТО.
Компанія прямо зазначає, що 3 2017 року влада України так і не створила необхідні умов для розміщення 1,5 млрд євро інвестицій і створення 5 тис робочих місць.

От що пишуть:
"Ще в 2017 році Україну відвідав голова Skoda Auto, за результатами зустрічі якого з главою українського уряду був сформований ряд побажань до української влади в контексті розгляду України як зовнішнього виробничого майданчика для Skoda з урахуванням зручної логістики, угоди про зону вільної торгівлі з ЄС, наявності підготовлених трудових ресурсів і більш низької вартості робочої сили (майже вдвічі) в порівнянні з європейськими країнами", - нагадали в компанії.

Однак, додають в "Єврокарі", за цей час Україною так і не були запропоновані умови, які залучили б потенційного інвестора.

"В Україні досі не працюють митні і податкові стимули для діяльності індустріальних парків, хоча відповідні законопроекти були прийняті в першому читанні ще в 2016 році, не втілена в реальність анонсована 15-річна Стратегія розвитку ринку електромобілів, не розглянуті законопроекти для підтримки виробництва електромобілів , які внесені до порядку ще на початку року", - констатують в компанії.

У той же час, додають в "Єврокарі", активно лібералізується ввезення вживаних авто, фактично хаотизуючи авторинок і заганяючи все далі в тіньовий формат, тоді як до легального бізнесу пред'являються високі вимоги.

"На жаль, Україна не витримала конкуренції в боротьбі за великі інвестиції. Можна сказати, що вона навіть не вступала в боротьбу ... за 1,4 млрд євро інвестицій, 5 тис нових робочих місць і можливість виробництва 300 тис автомобілів на рік з рівнем експорту 4,5 млрд євро", - роблять висновок в "Єврокарі".

Подписывайся на Страну в Twitter. Узнавай первым самые важные и интересные новости!