4 роки тому, 14 квітня 2014 року, указом в.о. президента України Турчинова було введено в дію рішення Ради національної безпеки та оборони України про проведення антитерористичної операції на Сході України – замість того, щоби запровадити правовий режим воєнного стану й організувати відсіч російській агресії. А тепер відкриваємо Закон України «Про боротьбу з тероризмом» і читаємо:

***
Стаття 11. Рішення щодо проведення антитерористичної операції.

Рішення щодо проведення антитерористичної операції приймається залежно від ступеня суспільної небезпеки терористичного акту керівником Антитерористичного центру при Службі безпеки України за письмовим дозволом Голови Служби безпеки України або керівником координаційної групи відповідного регіонального органу Служби безпеки України за письмовим дозволом керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України, погодженим з Головою Служби безпеки України. Про рішення щодо проведення антитерористичної операції негайно інформується Президент України. 
***

Отже, рішення про початок АТО в квітні 2014 року могла прийняти лише одна людина – тодішній керівник АТЦ при СБУ Василь Крутов, при цьому Турчинов, якби таке рішення було прийнято, про нього лише інформувався б, не більш того.

Таким чином, указ Турчинова про початок АТО є нікчемним, тобто таким, що не породжує жодних правових наслідків, оскільки він виданий з явним перевищенням владних повноважень. Відсутність належного правового реагування на російську агресію, зокрема відмова в.о. президента Турчинова та президента Порошенка виконати припис п.20 ст. 106 Конституції України й запровадити воєнний стан, урешті-решт потягнула загибель понад 10 тис. громадян України та втрату суверенітету над частиною її території.

Подписывайся на рассылку новостей Страны на канале Telegram. Узнавай первым самые важные и интересные новости!